Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Forumonderdelen
Volgens mij heb ik nog geen toegang tot het Nieuwe Wegen forumonderdeel... Waar kan je dat zien?
Reply
Dit komt omdat niet iedereen zijn ic of oc naam gebruikt op het forum en het redelijk snel onoverzichtelijk wordt. Ik ga nu aanpassen dat er een PM gestuurd moet worden om te vragen om toegang te krijgen voor dat onderdeel.
Reply
Goedendag,

Ik zie nog geen aparte Afdelingen. Graag zou ik toegevoegd willen worden aan de groep De Witt.

groetjes
Cisca/Galena
Reply
(02-23-2018, 11:55 AM)Galena Wrote: Graag zou ik toegevoegd willen worden aan de groep De Witt.

Als het goed is heb je nu toegang tot afdeling De Witt
Reply
(02-23-2018, 11:55 AM)Galena Wrote: Goedendag,

Ik zie nog geen aparte Afdelingen.  Graag zou ik toegevoegd willen worden aan de groep De Witt.

groetjes
Cisca/Galena

Hoi, ik heb precies hetzelfde probleem en zou ook graag worden toegevoegd aan De Witt. 
Alvast bedankt  Big Grin
Reply
Deze zijn gesloten voor iedereen die er niet bijhoort, dus als je afgelopen evenement bij een afdeling bent gekomen, dan kun je even een berichtje sturen naar een moderator en dan kan je worden toegevoegd.
Reply
Ik heb nog geen toegang tot Tarisai noch een ander kleurtje, en hoe zit het met brieven schrijven naar andere organisaties die ik hier niet ga beschrijven?

Goos
Reply
Als je die organisaties op het forum kan vinden kan je daar een brief naar schrijven. Anders kun je het natuurlijk altijd aan de spelleiding mailen
Reply
Ik zou ook graag toegang willen krijgen tot het De Witt subforum, want dan kan ik daar al mijn snode plannetjes kwijt, ehhh ik bedoel echt niet regelbrekende bezigheden ?
Reply
Ik zou graag bij het forumgedeelte van de Witt willen, zodat ik daar ook de berichten kan lezen waar de andere het over hebben :')
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)

About Forum

© 2017 Project M. All Rights Reserved.!

Academie der Toverkunsten en Project M zijn op geen manier verbonden met J.K. Rowling, Scholastic Books of Bloomsbury Publishing of Warner Bros. Er is geen bedoeling om gebruik te maken van het recht op personages, namen of foto’s. Academie der Toverkunsten is een evenement dat gaat over tovenaars en heksen, het is geen Harry Potter evenement. We vinden de Harry Potter verhalen wel gaaf en als jij dat ook vind, kom dan vooral meedoen

Quick Links

User Links